Jelen ÁSZF tartalmazzák a CEREAL BEAST PARTNER KFT (székhely: 1026 Budapest, Házmán utca 17. 2/1, adószám: 28826350-2-41) mint szolgáltató (Szolgáltató) által üzemeltetett Webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. 

Kérjük, hogy  Ön mint Felhasználó/Vásárló csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: CEREAL BEAST PARTNER KFT

A szolgáltató székhelye: 1026 Budapest, Házmán utca 17. 2/1.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: cerealbeastbt@gmail.com

Cégjegyzékszáma:  01-09-375630

Adószáma: 28826350-2-41

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Törvénység Cégbírósága

Telefonszáma: +3630 477 4373

A szerződés nyelve: magyar 

A tárhely-szolgáltató adatai:

Kasza Norbert EV.
8053 Bodajk Petőfi Sándor utca 81.
info@wpmaster.hu

Alapvető rendelkezések

 1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26) Korm. rendelet. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Az ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott olyan elektronikus szolgáltatásra, amely a Webáruházon keresztül történik. A szerződés nyelve magyar.

1.3. A Webáruház mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás. 

Adatkezelési szabályok 

1.5. Az adatvédelmi tájékoztató itt olvasható. 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1.6. A megjelenített termékek csak online vásárolhatók meg.  A termékeknél feltüntetett eladási árak bruttó árak, a csomagolás díját tartalmazzák, a házhozszállítási díjat azonban nem.

1.7. A Webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. 

1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról. 

Regisztráció

1.9. A rendelés regisztrációhoz kötött, azonban az oldal és a termékek böngészése nem igényel regisztrálását. Regisztráció során – túl a személyes adatokon – meg kell adni a szállítási, számlázási címet, telefonszámot. Sikeres regisztrációt követően a rendszer automatikus üzenetet generál és küld a Vásárló által megadott e-mail fiókba, amelyben megküldésre kerülnek a regisztrálásnál megadott adatok. Az adatokban bekövetkezett változás esetén módosításra az „Adatok” menüpont alatt van lehetőség. Ha elfelejtette jelszavát, akkor azt az „Elfelejtette a jelszót?” menüpontban újra lekérdezheti.

Rendelés menete 

1.10. A rendeléshez (a szerződéskötéshez) a Vásárló pontos adatainak, valamint a szállítási, számlázási cím és a telefonszám megadása nélkülözhetetlen. 

1.11. Adatbeviteli hibák kijavítására (pl. rossz mennyiség, másik termék) csak a rendelés elküldése előtt van lehetőség. A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen vagy hibásan megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért illetve egyéb következményért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A rendelés minimális összege –  a csomagküldés díja nélkül – 1500 forint.

Fizetési módok

1.12. A fizetési mód a megrendeléskor választható ki.  A fizetés történhet Barion kártáys fizetéssel, Paypal-lal, banki előreutalással, utánvéttel, illetve személyes átvétel esetén bankkártyával és készpénzzel.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Előreutalás (banki utalás) menete:

Amennyiben Vásárló az előreutalás módot választja, úgy az átutalást a rendelés leadásának napjától számított 72 órán belül kell teljesíteni. A rendelés feldolgozására és a termékek kiszállítására csak a megrendelt termékek és a kiválasztott szállítási mód szerinti összegeknek a fenti bankszámlára megérkezését követően kerül sor.

Banki előreutalás esetén a következő számlaszámra kell teljesíteni az utalást:

CEREAL BEAST PARTNER KFT

K&HBank  

10400205-50526978-82841009

Paypal fizetés menete:

Szükséges rendelkeznie Paypal számlával (vagy bármilyen bankkártyával). A Paypal számla létrehozása ingyenes, interneten elvégezhető. és mindössze pár percet vesz igénybe. Amint rendelkezik Paypal számlával, biztonságosan fizethet a rendszeren keresztül. A vásárlói adatok megadása után Ön átkerül a PayPal biztonságos weboldalára. Amint befejezte a fizetést a PayPal oldalán, automatikusan kap egy e-mailt a tranzakció sikerességéről, ez az email tartalmazza a rendelését és a fizetés adatait. Kérjük, őrizze meg ezt az e-mailt.

Utánvét: 

A Vásárló utánvétes fizetés esetén a megvásárolt termékek árán felül megfizeti a szállítási díjat és az árufizetésért (50 000 Ft-ig) a posta által felszámított díjat (400 Ft). A díjakat egy összegben a megrendelt áruk átvételekor fizeti meg a kézbesítőnek. 

Személyes átvétel:

Csak előre egyeztetett időpontban a következő címen: Budapest 1073 Akácfa utca 65.

Egyeztetésre a következő telefonszámon van lehetőség: +36 30 477-4373 (Szabó Ádám)

Szállítási feltételek

Futárszolgálat:

A szállítást és kézbesítést a Magyar Posta Zrt. futárszolgálata végzi, az express csomagszolgáltatás MPL üzleti csomag alapdíjak (1 munkanapos átfutási idő) valamint az MPL üzleti csomaghoz igénybe vehető többletszolgáltatások szerint: 

Egyedi kiszállítási lehetőség, melyet az eladó futárszolgálat bevonása nélkül biztosít igény szerint (csak a rendkívüli helyzet végéig vehető igénybe):

Budapest egyes kerületeiben és Pest megye egyes településeire a már kifizetett termékek kiszállítása INGYENES! További kedvezményes árak (700 Ft) vehetők igénybe Budapest más-más kerületeire. 

MEGRENDELÉSKOR FIZETENDŐ SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:

Tömeg Háznál történő kézbesítés* Személyes átvétel Egyedi kiszállítás
Előre fizetéssel Utánvéttel Egyeztetés alapján a Budapest 1073. Akácfa utca 65 sz. alatt

(Cereal Beast Café)

Budapest I-II-III-IV-V-VI-VII-VIII. kerületek Budapest 

IX-XI-XIV-XV. kerületek

+

Szentendre és környéke 

Budapest többi kerülete

+

Dunakeszi és környéke

2 kg-ig 1950 Ft 2350 Ft ingyenes ingyenes 700 Ft 700 Ft
5 kg-ig 2180 Ft 2580 Ft ingyenes ingyenes  700 Ft 700 Ft

*A kézbesítést a Magyar Posta végzi (Lásd expressz csomagszolgáltatás MPL üzleti csomag alapdíjak), az árak tartalmazzák az 1 napos időgaranciáért fizetendő díjat (90 Ft) is az egész ország területére.

https://www.posta.hu/static/internet/download/Lapdijszabas_20200401-tol_elfogadott.pdf

A megrendelések feldolgozása és teljesítés 

1.13. Amennyiben visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak. 

1.14. Általános teljesítési határidő: 

Paypal fizetés és előre utalás esetén a teljesített fizetéstől számított 3 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre. 

1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga:

1.16. Az elállási jog a fogyasztót a jelen pontban rögzítettek szerint megilleti, a fogyasztó a Ptk-ban meghatározottak körét jelenti (a továbbiakban: Fogyasztó).  A Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén a terméknek a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 (tizennégy) naptári napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. A Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is jogosult gyakorolni az elállási jogát.

A Fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltató részére, személyesen, postán, elektronikus levélben vagy a Webáruházon keresztül. A nyilatkozatnak tartalmaznia kell legalább a Fogyasztó nevét, a szállítási címet, valamint a rendelési számot.

Az elállást határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 (tizennégy) naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő megküldés esetén a postára adás dátumát, elektronikus levélben történő megküldés esetén az elektronikus levélmegküldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. 

A Fogyasztó elállás esetén a termék(ek) visszaküldésének módját a felek előzetesen egyeztetik (telefon, elektronikus levél útján).

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) naptári napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást.

1.17. Elállási jog alóli kivétel esetei:

  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében
  • zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel

 Szavatosság: 

1.18. Az e pontban foglaltak kizárólag fogyasztói szerződések esetében érvényesek.

A Szolgáltató által Fogyasztónak eladott termék hibája esetén a Fogyasztó követelheti a gyártótól (gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója), hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. A termék akkor hibás, ha a) nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, b) vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta; b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta. Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli. A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.

Panaszkezelés: 

1.19. A webáruház működésével kapcsolatos panaszát a Fogyasztó eljuttathatja Szolgáltató részére postai úton, elektronikus levélben vagy a weboldalon keresztül. Postai levél benyújtása esetén a székhelyre kell címezni a küldeményt.

A panasz kivizsgálása a hatályos jogszabályok szerint történik meg, annak eredményét a Fogyasztó írásban kapja meg (annak függvényében, hogy beadványát milyen csatornán keresztül jutatta el Szolgáltató részére.   

 Vegyes rendelkezések: 

1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni (Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete). 

Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra esetén a vonatkozó jogszabályok szerint illetékes bíróság jár el.

Kelt, Budapest, 2020. 11. 19.